Sweel met de hakken over de sloot naar kwartfinale PWZ-toernooi

Sweel heeft zich zaterdagavond met de hakken over de sloot weten te plaatsen voor de kwartfinale van het Protos Weering Zaalvoetbaltoernooi (PWZ).

In sporthal Erica leek de ploeg van Jarno Rotgers – in het laatste en beslissend duel – tegen Sc Erica door een 5-0 achterstand uitgeschakeld voor de volgende ronde, maar in de slotfase bleek de eretreffer van Egbert Vugteveen (5-1) net voldoende voor plaatsing voor de kwartfinale.

In de eerste duels tegen VEV (6-1) en Erica’86 (3-1) was er geen vuiltje aan de lucht. Tegen DVC’59, dat verrassend als nummer 1 eindigde, werd een 2-1 verlies geïncasseerd. Sc Erica was in de slotronde met 5-1 duidelijk een maatje te groot. Op basis van een gunstig doelsaldo schaarde Sweel zich echter alsnog in het rijtje van de tien beste nummers 3 en stelde daarmee een ticket voor de kwartfinale veilig. Deze staan komende donderdag op het programma.

Locatie en tegenstanders volgen in de loop van zondag.

Kijk voor meer info op de website www.protosweering.nl