Sweel speelt dinsdagavond oefenduel tegen De Weide

De hoofdmacht van vv Sweel, dat afgelopen weekend niet in actie kwam, speelt dinsdagavond om 20.00 uur een oefenduel tegen De Weide.

Voor de zaterdag derdeklasser uit Hoogeveen zit het seizoen er na de 4-1 nederlaag tegen Vitesse’63 op. De Weide, dat zijn laatste kans op een periodetitel in Koekange verspeelde, staat vijfde op de ranglijst en heeft een wisselvallig seizoen achter de rug.

In Zweeloo zijn de spannendste weken van het seizoen aangebroken. De competitie staat aan de vooravond van een zinderende ontknoping. Met nog twee speelrondes voor de boeg komen nog altijd drie clubs in aanmerking voor directe promotie.

Sweel heeft de beste papieren. Zondag staat de thuiswedstrijd tegen Titan op het programma en een week later volgt de streekderby in en tegen Sleen.