Sweel profiteert niet van verlies achtervolgers

Sweel heeft zondagmiddag niet optimaal kunnen profiteren van de nederlagen van de naaste belagers SVV’04 en Twedo.

De ploeg van Marnix Bakker deelde in een stevig duel de punten met FC Ter Apel’96 : 0-0

In het eerste duel na de winterstop was aftasten voor beide ploegen het parool. De thuisploeg had voor rust de beste kansen, maar met twee mogelijkheden van Jasper van der Veen had Sweel ook zomaar op voorsprong kunnen staan.

In de tweede helft kwam Sweel na twee keer geel van Ruud Nijman – en dus rood – in ondertal. De equipe uit Zweeloo moest vooral tegenhouden, maar was in de tegenstoot nog wel een paar gevaarlijk.

Sweel trok het punt over de streep, al had de bal volgens vriend en vijand nog wel op de stip gekund.

Verlies voor SVV’04 en Twedo

Koploper SVV’04 ging in eigen huis met 1-3 onderuit tegen Sleen en Twedo verloor op het sportpark van vv Zandpol de streekderby met dezelfde cijfers van Sc Erica.

Uitslagen ;

Ter Apel’96-Sweel 0-0