Oorwassing van jewelste: Sweel speelt tweedeklasser HODO in eigen huis naar de slachtbank

In eigen huis kreeg het naar de tweede klasse gepromoveerde HODO zondagmiddag in het oefenduel tegen Sweel een oorwassing van jewelste: 1-5.

HODO opende sterk en was voetballend beter, maar Sweel opende via Stein Jansen uit een vloeiende aanval de score. Vlak voor rust verdubbelde Richard Speelman de marge.

In de tweede helft werd HODO naar de slachtbank gespeeld. Ruud Nijman uit een afstandsschot (0-3), Richard  Speelman (0-4) uit een kopbal en Jort Jalving ( 0-5) met bekeken schot.

HODO bepaalde de eindstand op 1-5. Een klinkende zege en een mooie opmaat naar de tweede seizoenshelft, die voor Sweel op zondag 5 februari a.s. in en tegen FC Ter Apel’96 van start gaat..