Sweel na goed begin kluts volledig kwijt tegen fysiek Weerdinge : 0 – 5

Sweel leed zondagmiddag op ’t Alterbarg een gevoelige 0-5 nederlaag tegen Weerdinge.

Sweel begon goed aan de wedstrijd, maar raakte de weg daarna volledig kwijt. De gasten uit Weerdinge kwamen via een counter op 0-1 en de ploeg van Jarno Rotgers was daarmee niet meer in staat om terug in de wedstrijd te komen.

Sweel liet zich gemakkelijk de kaas van het brood eten door een fysiek sterker Weerdinge. De bezoekers gingen met een veilige 0-3 voorsprong aan de thee.

Na de rust probeerde Sweel het tij te keren, maar na een rode kaart voor doelman Jaap Haan was het pleit beslecht en liep Weerdinge eenvoudig uit naar 0-5.

Zaterdagavond (19.00 uur) speelt Sweel het uitduel tegen Sleen, dat in Nieuw-Weerdinge met 4-3 klop kreeg van Titan.