Sweel kan Alcides niet verrassen en verlaat met opgeven hoofd districtsbekertoernooi

Sweel heeft zaterdagavond met opgeheven hoofd het noordelijk districtsbekertoernooi verlaten. In eigen huis verloor de equipe van Marnix Bakker met 2-4.

De Meppeler eerste klasser stond bij rust op een 0-2 voorsprong. Al vroeg in de tweede helft kwam Alcides op 0-3 en leek de wedstrijd beslist.

Na een uur spelen verkleinde Jort Jalving de achterstand, maar zijn aansluitingstreffer bracht slechts heel even de spanning terug. Aan de andere kant was Alcides opnieuw doeltreffend en was de marge weer opgelopen tot drie (1-4).

De 2-4 van Wouter van der Veen, die de bal op fraaie wijze in het doel slingerde, kwam te laat om het nog echt spannend te maken.