Sweel JO19 wordt Flink aangepakt!

Geen standaard voorbereiding voor de JO19 van vv Sweel. De eerste training voor het nieuwe voetbalseizoen werd verzorgd door Team Flink. Instructeur Roald onderwierp de mannen aan een straffe work-out training. Na een warming-up en uitgebreide stretchoefeningen moesten de spelers 3 rondes met 10 onderdelen uitvoeren.

De conditie van de spelers werd goed getest. Het circuit bestond uit arm-, been- en total body oefeningen. Na een uurtje konden de mannen tevreden terugkijken op hun inzet. Ook trainer Jeroen liet zijn selectie zien nog goed fit te zijn. Probleemloos volbracht hij het work-out circuit.

Al met al een geslaagde opening van een nieuw voetbalseizoen. We gaan ervan uit dat we komend seizoen weer volledig aan de bak kunnen en dat de toeschouwers weer welkom zijn bij de wedstrijden. Komende weken zal de JO19 trainen en enkele oefenwedstrijden spelen. Op 4 september begint de bekercompetitie thuis tegen Borger JO19 1. Tot dan op ’t Alterbarg!