Sweel JO19-1 gaat voor de topper op bezoek bij HOVC JO19-1!

Dit weekend is er weinig actie op ons eigen sportpark en ook Dames 1 en Heren 1 zijn dit weekend vrij. Echter staat er voor de JO19-1 een echte topper op het programma!

Sweel JO19-1 is op dit moment de koploper met 18 punten uit 6 duels (oftewel 6x winst). De nummer 2, FC Coevorden, staat op ruime achterstand met 10 punten uit 6 duels. Als we iets verder kijken zien we op de 5e plek HOVC met 3 overwinningen uit 3 wedstrijden. De strijd voor plek 1 lijkt dus te gaan tussen Sweel en HOVC. Met voor Sweel nog 4 wedstrijden te gaan kan er mogen een goede slag geslagen worden voor de ranglijst! Voor de winterstop speelde beide teams ook al tegen elkaar. Toen eindigde de wedstrijd in Zweeloo in een 1-1 gelijkspel.

Kortom een spannende wedstrijd morgen! De jongens kunnen de support goed gebruiken, dus wees welkom op Sportpark Duurshof in Valthe. De wedstrijd begint om 13:00.