Sweel JO13-1 is Team van de Week : ‘Dit is een goed stel hoor !’

Sweel JO13-1 is een mooie mix van talentvolle jongens en meisjes, die week-in week-uit voor het optimale resultaat gaan maar ook zeker enorm veel plezier met elkaar beleven.

De jeugdspelers van JO13-1 staan iedere week met een vrijwel volledige selectie op het trainingsveld en komen daar dan ook echt om lekker te trainen! De trainers/leiders Jort Jalving, Jorn Scholing en Jaap Scholing hebben dus ook absoluut niets te klagen met zo’n fanatieke groep bij elkaar.

De meiden in het team zorgen voor de nodige dynamiek en zetten de jongens tijdens de training op scherp. Al moet wel geconstateerd worden dat de meiden er een handje van hebben om vooral ook lekker te babbelen! Dwars door de uitleg van de trainers heen..(;

Dit team probeert echter altijd lekker vooruit te voetballen en volle druk te geven op de tegenstander. In balbezit proberen ze altijd de voetballende oplossing te zoeken!

Vorig seizoen mochten Jort, Jorn en Jaap hetzelfde team coachen/trainen en bereikten met het team de halve finale van het bekertoernooi! Een hoogtepunt en een bekroning op een prima seizoen.

Dit seizoen is Sweel JO13 sterk begonnen met een uiteindelijke tweede plek in de 2e klasse ( 1ste fase). Hiermee werd promotie afgedwongen naar de 1ste klasse. Op dit hoger niveau doet het team vooralsnog leuk mee en werden er spannende potjes gespeeld. De ploeg staat momenteel op de 6de plaats. Komend weekend speelt Sweel JO13 thuis tegen Dalen JO13-1. Het duel begint om 9.00 uur.

Bij de foto boven v.l.n.r. Jorn Scholing, Niels Hollander, Roar Scholing, Noa Ellen, Marjolijn Kamps, Merijn Alting, Noor Jalving, Amy Rotgers, Thias Nijenbanning, Tijn Naber en Jort Jalving. Onder v.l.n.r. Mohammed Ezou, Bart-Jan Kamps, Qike Nijenbanning, Thijs Mensinga, Ferre Beukers en Jaap Scholing.