Sweel JO11 – 1 schiet in stadion FC Emmen met scherp en is door naar halve finale

Niet alleen FC Emmen deed zaterdagavond goede zaken op de Oude Meerdijk. Ook de Jeugd van JO11-1 had alle reden om in het stadion van FC Emmen een ere-ronde te maken.

De spelers Marjolijn Kamps, Lars Adema, Michon Askes, Gerry de Monye en Tycho Holman plaatsten zich vrij overtuigend voor de halve finale van de shoot-out.

De ploeg Jordy Werkman en Mark Holman wist tijdens de rust van FC Emmen – VVV Venlo drie keer te scoren en plaatste zich daarmee voor de halve finale. Vv Raptim en De Weide waren niet tegen scoringsdrift van de jeugdvoetballers uit Zweeloo opgewassen. Het is nog niet bekend wanneer de halve finale op het programma staat.

Bovendien hadden de spelers nog een extra eervolle taak. Tijdens de opkomst van de spelers van FC Emmen en VVV Venlo waren de jeugdvoetballers uit Zweeloo ook de drager van het opkomstdoek.

Al met al een fantastische avond voor de delegatie van Sweel JO11-1.