Sweel JO 9-3 sleept ook zaalkampioenschap in de wacht

Sweel JO 9-3 heeft zaterdag door een nipte 1-0 zege op naaste belager Raptim JO-8 het kampioenschap in de zaalcompetitie veiliggesteld.

In het najaar legde de ploeg van Ruth Ellen en Henri Hooge in de veldcompetitie ook al beslag op het herfstkampioenschap.

In de zaalcompetitie bleken de verschillen klein en waren de beloftevolle jeugdspelers van Sweel JO 9-3  in een felle strijd verwikkeld met Raptim, VIOS en Germanicus/CSVC. Uiteindelijk was de overwinning op Raptim net voldoende en kon de vlag – dankzij een beter doelsaldo dan de Coevordenaren – in top.

Bij de foto: Noa Ellen, Jan Heidemans, Kick Hooge, Mohammed Saleh, Thomas Meems, Eline ten Pas, Britt Schiphouwer, Lev Hooge en de leiders Ruth Ellen en Henri Hooge.