Sweel JO 09 – 3 de terechte kampioen !

Het team van Sweel JO 09-3 heeft afgelopen zaterdag het kampioenschap in de wacht gesleept. De succesvolle ploeg behaalde uit 10 wedstrijden liefst 27 punten.

Uitgerekend de laatste wedstrijd tegen Borger JO 09-2 ging met 7-10 verloren. Het was een bloedstollende confrontatie en met een tussenstand van 7 – 7 leek het nog alle kanten op te kunnen gaan. De bezoekers uit Borger konden echter het best met de spanning omgaan en trokken uiteindelijk met 7 – 10 aan het langste eind.

De nederlaag bleef gelukkig zonder gevolgen en dus kon door de spelers van Sweel JO 09-3 – onder het toeziende oog van vele supporters – de kampioensvlag worden gehesen.

Bij de foto: Britt Schiphouwer, Thomas Meems, Kick Hooge, Lev Hooge, Noa Ellen, Eline ten Pas, Jan Heidemans, Mohammed Saleh en de leiders Ruth Ellen en Henri Hooge.