Sweel – HOVC eindigt doelpuntloos

In een gelijkwaardige oefenwedstrijd hebben Sweel en HOVC donderdagavond de punten gedeeld.

In de eerste helft waren de kansen spaarzaam. De beste mogelijkheid was nog voor de gasten, maar doelman Jesper Reuvers redde bekwaam.

Van de zijde van Sweel een paar speldenprikjes, maar de ploeg van Marnix Bakker bleef tegen de kersverse 2e klasser prima overeind.

In de levendige tweede helft waren er meer kansen aan beide kanten, maar HOVC had de beste papieren voor de openingstreffer. Jesper Reuvers moest een paar keer in actie komen.

De grootste kans aan de zijde van Sweel kwam op naam van Stein Jansen, na een prachtige crosspass van Ruud Nijman. Het bleef echter bij 0-0 en dat was voor Sweel een prima resultaat.