Sweel en Oranje Zwart komen niet tot scoren

In een wedstrijd zonder veel kansen bleven doelpunten uit en moesten beide ploegen zich zaterdagavond tevreden stellen met een punt.

Sweel en Oranje Zwart toonden zich allebei vol goede wil, maar tot vloeiende aanvallen leidde dat zelden. Dreiging was er wel, maar een goede kans van Richard Speelman leverde geen doelpunt op.

Ook in de tweede helft ging er steevast iets mis in de laatste afrondende fase. Grote kansen bleven daardoor uit. Er was wel veel strijd, maar weinig hoogstaand voetbal.

Richard Speelman kreeg in de slotfase nog wel een dot van een kans toen de keeper van de bezoekers uit Wanneperveen de bal niet onder controle kreeg.

Paasmaandag speelt Sweel opnieuw een thuiswedstrijd tegen rode lantaarndrager USV uit Nieuwleusen.