Sweel en HODO scoren niet

Sweel en HODO hebben donderdagavond niet weten te scoren. Op sportpark ’t Alterbarg hielden beide ploegen elkaar in evenwicht.

In de eerste helft was HODO fysiek sterker en kreeg het ook de meeste kansen. De verdediging van Sweel hield echter knap stand.

De beste kans van Sweel viel vlak voor rust te noteren. Uit een vrije trap van Jan Roelof Jansen was de thuisploeg dichtbij de openingstreffer, maar HODO-doelman Marcel Pol kon de inzet pareren.

Sweel was in de tweede helft de bovenliggende partij, maar halverwege kwam HODO weer wat beter in het spel. De ploeg van Ruud Jalving perste er nog wel een slotoffensief uit – was ook kansrijk –  maar het duel eindigde uiteindelijk zoals het begon:  0-0.

Uitslagen 4e klasse E:

VIOS(O) – Schoonebeek 2 – 5