Sweel en DVC’59 delen in matig duel de punten : 2-2

De hoofdmacht van Sweel heeft zaterdagavond een teleurstellend resultaat geboekt.

DVC’59, drager van de rode lantaarn in de vierde klasse E, hield de nummer zes van de ranglijst op 2-2.

In een weinig hoogstaande wedstrijd kwam Sweel twee keer terug van een achterstand. DVC’59 opende na een kwartier via Roy Sibon de score. Vlak voor het rustsignaal van arbiter Wieringa zette Twan Jalving de 1-1 op het scorebord.

Na rust bleef het een rommelig duel met kansen over en weer. De gasten uit Nieuw-Dordrecht kwamen in de 55e minuut door een goal van Dylan Snippe op 1-2. Een kwartier voor tijd bracht Richard Speelman de partijen weer op gelijke hoogte.

In de slotfase kreeg Sweel nog een aantal doelrijpe kansen, maar paal en lat stonden een zege in de weg.  Gezien het spelbeeld was dat ook wel iets te veel van het goede geweest.