Sweel deelt punten in erg matig duel met OVC’21

Sweel en OVC’21 hebben zaterdagavond aan een matig duel op ’t Alterbarg beide een schamel puntje overgehouden. Het duel tussen de nummer twee en drie van de vierde klasse D eindigde in een bloedeloze 0-0.

De eerste helft waren beide ploegen gelijkwaardig en waren kansen voor beide doelen. Sweel dacht na een half uur op voorsprong te komen via Rick ter Avest, maar het doelpunt werd door arbiter De Vries uit Havelte afgekeurd wegens buitenspel.

Na rust hadden de bezoekers uit Ommen een veldoverwicht maar het benutten van kansen tegen de uitstekende doelman Jaap Haan was geen sinecure.

Sweel kwam er in de counter wel een paar keer gevaarlijk uit, maar doelman Dennis ter Burg kwam niet in serieuze problemen.