Sweel 4 verrast Willem en Janneke Oosting

Voor het vriendenteam van Sweel 4 is het vanzelfsprekend dat je teamgenoten ook buiten het veld helpt als dat nodig is.

Spelers van Sweel 4 reisden afgelopen week voor een dankbaar en mooi klusje naar Willem en Janneke Oosting in Westerbork. Met alle plezier assisteerden de spelers bij de plaatsing van een schutting, om de tuin af te schermen.

Timmerman Willem zette de lijnen uit en zo werd in een mum van tijd op vakkundige wijze een mooie schutting in de tuin geplaatst. Vele handen maakten licht werk na de gedane arbeid was er uiteraard nog een gezellige nazit.

Met de gezondheid van Willem gaat het inmiddels steeds beter en is het tijd om weer vooruit te kijken. Willem kan weer als vanouds lachen…en lachen is gezond! Hopelijk zien we hem – samen met Janneke – ook snel terug op ’t Alterbarg.

Bij de foto: Het vakkundig klusteam van Sweel 4. met v.l.n.r.  Henk Reinders, Wichard Vorsteveld, Arthur Hof, Alfred Vrieling, Henk de Vries (zittend), Willem Oosting, Henk Nijenbanning en Henk Mekkes.