Sweel 2 (zon) glansrijk kampioen! (update foto’s)

Sweel 2 (zon) veroverde zondagmorgen dankzij een ruime 0 – 5 zege op Zwartemeer 4 op glansrijke wijze het kampioenschap in de reserve 5e klasse 02.

De equipe uit Zweeloo had al een immense voorsprong van 12 punten op achtervolger Zwartemeerse Boys 3. Vorige week werd in een directe confrontatie al met een 6-2 zege afgerekend met de runner-up uit Zwartemeer. Vandaag werd met een ruime zege op Zwartemeer 4 de kers op de taart gezet. Bovendien werd het 100e doelpunt gescoord!

De ervaren coaches Ziengs en Braam bleven in de aanloop naar de kampioenswedstrijd overigens nog voorzichtig in hun bespiegelingen, ook al rekende iedereen op ’t Alterbarg erop dat de koploper vandaag kampioen zou worden. Dat gebeurde op sportpark De Planeet in Klazienaveen en uiteraard werd dat heugelijke feit gevierd………!

Bekijk hier de foto’s van de kampioenswedstrijd