Sweel 2 (za.) in beker tegen SC Erica 3 (za.)

De tegenstander van Sweel 2 (za.) in de eerste knock-out ronde van het bekertoernooi is bekend. SC Erica 3 (za.) is zaterdag 16 december de opponent. De wedstrijd op sportpark ’t Alterbarg in Zweeloo begint om 13.45 uur.

SC Erica 3 staat tweede in de reserve vijfde klasse met negen punten uit vier duels. Tot dusverre werden deze competitie drie wedstrijden gewonnen door de Ericanen. SC Erica 2 staat overigens vijfde in dezelfde competitie.

SC Erica 3 was in de poulefase sterker dan FC Klazienaveen 4, SV Twedo 1 en DZOH 5. Sweel 2 won in de poule van Klazienaveen 5 en SETA 2 en speelde de eerste wedstrijd onbeslist op bezoek bij NWVV 2.

In de reserve vierde klasse startte Sweel 2 uitstekend. De eerste drie wedstrijden werden immers gewonnen. De laatste twee duels gingen echter verloren tegen SJS 3 en WKE’16 1. De nederlaag tegen Woonwagen Kamp Emmen was geflatteerd.

Sweel 2 staat nu derde en speelt zaterdag 4 november vanaf 14.30 uur in de Emmer wijk Barger-Oosterveld tegen SVBO 2. Dat team staat vierde met een punt en een wedstrijd minder. Koploper SC Angelslo 2 heeft drie punten meer dan Sweel 2, dat begin oktober knap met 3-0 won van de Emmenaren.