Sweel 2 rolt Ruinen 2 eenvoudig op : 9-2

Sweel heeft zaterdagavond de thuiswedstrijd tegen Ruinen 2 zeer eenvoudig met 9-2 gewonnen.

Jasper van der Veen had met vijf treffers een groot aandeel in de zege. De overige doelpunten werden gemaakt door Michiel Hofman (2x), Rick ter Avest en Ruben Looije.

De formatie uit Zweeloo staat in de reserve 1e klasse op de vijfde plaats met veertien punten uit zeven gespeelde duels. Nummer negen Ruinen verzamelde uit acht duels in totaal zeven punten.

Sweel 2 speelde in competitieverband tot dusverre zeven duels: vier werden in winst omgezet, twee eindigden in remise en een keer werd er verloren.

De manschappen van Jarno Rotgers en Menno Tangenberg werden afgelopen zondag door Dalen 2 uit het bekertoernooi geknikkerd. Het duel op ’t Grootveld eindigde in 2-0.

Selectie v.v. Sweel 2 – Ruinen 2:

Rick ter Avest

Jordy Darneviel