Sweel 1 en Sweel 2 donderdagavond op ’t Alterbarg in actie tegen Gieten 1 en Gieten 2

Komende zondag wacht voor Sweel 1 de kraker tegen VIOS(O) en speelt Sweel 2 om 11.00 uur de tweede bekerwedstrijd tegen Twedo, maar donderdagavond staan er eerst nog oefenduels op het programma.

Sweel 1 speelt tegen het vlaggenschip van Gieten en op hetzelfde tijdstip kruist Sweel 2 de degens met Gieten 2.

De hoofdmacht van Gieten gaat al weer het negende seizoen in de derde klasse tegemoet. Afgelopen seizoen eindigde de ploeg op de zesde plaats.

Voor Sweel 1 en Sweel 2 komen de oefenduels als geroepen. Sweel won zondagmiddag de eerste bekerwedstrijd tegen Wijster weliswaar met 2-4, maar het was bepaald geen vlekkeloze voorstelling. Sweel 2 verloor in Hollandscheveld met 4-3 van HODO.

Beide wedstrijden op ’t Alterbarg beginnen donderdagavond om 20.00 uur.