Sweel 017 op koers voor kampioenschap najaar competitie.

Aanstaande zaterdag 14 december om 11.00 speelt JO17 -1 tegen Musselkanaal JO17 -1 hun laatste wedstrijd. Met 1 wedstrijd minder gespeeld en 1 punt minder dan EHS JO17 -1, heeft Sweel aan een gelijkspel genoeg ( i.v.m. gunstiger doelsaldo )om kampioen te worden in de najaarscompetitie. Ze liggen op koers door een ruime overwinning afgelopen zaterdag op Angelslo JO17 -1 waar hieronder het wedstrijd verslag staat.

Wedstrijdverslag SC Angelslo JO17-1 – VV Sweel JO17 -1

Beide teams startte fel aan de wedstrijd en speelde vooruit. Maar al binnen de eerste 10 minuten dook de keeper van Angelslo over de bal, geschoten vanaf 25 meter door Jort Jalving. 0-1. Hierna wist Jort nog 2x het doel te vinden van de tegenstander, zuivere hattrick. Angelslo zakte na de eerste tegengoal steeds meer in en kwam er af en toe uit. De verdediging van Sweel stond goed en had hier weinig moeite mee. 1 klutsbal kon niet goed weggewerkt worden en belande achter Aaron.
Naarmate de wedstrijd vorderde werd deze vanaf de kant van Angelslo fysieker. Sweel ging hier niet in mee en bleef voetballen.

Keeper Aaron Kort wist in de eerste helft een schoot op doel richting de kruising met zijn vingertoppen over te tikken en stopte in de tweede helft een penalty.

Mooiste goal was de 10de van Amir. Door een perfect getimede tackel op de bal van Frank Kleinheerenbrink werd de aanval van Angelslo afgebroken en kwam de bal bij Amir. Amir zette door middel van een lichaamsschijnbeweging zijn directe tegenstander op het verkeerde been waarna hij kon opendraaien richting de goal van Angelslo. Op dat moment zag hij de keeper halverwege het 16 meter gebied staan waarop hij vanaf 20mtr de bal over de keeper in de goal schoot.

Angelslo 017 – VV Sweel 017 : Uitslag: 1-10

Doelpuntenmakers: Jort Jalving 3x (zuivere hattrick) Ollie Been 2x Stein Jansen 2x Kersten Scheffer 1x Alex Kleinheerenbrink 1x Amir 1x