SVV’04 en Sweel  delen punten na enerverend voetbalgevecht (3-3)

Sweel heeft zondagmiddag in een enerverend voetbalgevecht de punten met SVV’04 gedeeld. Na een 1-2 ruststand eindigde het duel in 3-3.

Sweel schoot in Schoonebeek uit de startblokken en kwam vroeg op voorsprong via Stein Jansen. Na een halfuur spelen was het alweer raak voor de ploeg van trainer Marnix Bakker, toen Jort Jalving met een afstandsschot de marge verdubbelde.

Sweel leek daarmee pp rozen te zitten, maar erg lang konden de bezoekers uit Zweeloo niet van de voorsprong genieten, SVV’04 diende zich snel aan en aanvoerder Rick Piek maakte tien minuten voor het rustsignaal van arbiter Jan de Jong ut Steenwijk de aansluitingstreffer.

Handen vol aan thuisploeg

Sweel had in de tweede helft de handen vol aan SVV’04 en kreeg de gelijkmaker uit een toegekende vrije schop in de schoot geworpen. Sweel toonde echter veerkracht en de hardwerkende Thjmen Trompetter zorgde voor loon naar werken: 2-3.

Het bleek uteindelij kniet voldoende voor de zege. Vlak voor tijd kwam SVV’04 uit terecht gegeven strafschop op 3-3.