Supportersvereniging VV Sweel

Het  Nieuwe bestuur van “Supporters Vereniging VV Sweel” bestaat uit leden van VV Sweel zaterdag en VV Sweel zondag. Verder worden wij ondersteund door vrijwilligers die niet in het bestuur zitten, maar ons helpen bij de aparte activiteiten die wij organiseren.

Aanstaande vrijdag is de start van onze eerste kaartavond op Sportpark Alterbarg aanvang 19.45.  De datums  van de Kaart en Bingo avonden en meer informatie,  kunt U terug vinden op deze website door links onderin de op link  : Supporters Vereniging VV Sweel te drukken.

Op onze link staat ook meer informatie over  de activiteiten die we organiseren,  het bestellen van de nieuwe merchandise via de webshop van VV Sweel, , en hoe U lid kunt  worden van onze Supportersvereniging.

Wij zoeken nog vrijwilligers om de “Pupil van de week” te begeleiden op zaterdag en/of zondag  en  vrijwilligers die voor diverse activiteiten inzetbaar zijn. Lijkt het je wat? Meld je dan aan bij het bestuur van” Supportersvereniging VV Sweel”,  dan kunnen we  bespreken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Verder hopen wij met alle supporters/ leden  van VV Sweel een gezellig en mooi seizoen te draaien, en kom gerust eens kijken en meedoen op de Kaart en Bingo avonden.