Super Saturday

Zaterdag 3 december is het SUPER SATURDAY op sportpark ‘t Alterbarg.

Naast alle wedstrijden van de jeugd en de senioren zaterdag teams speelt de selectie van VV Sweel die avond hun wedstrijden.

Om 18.00 uur trapt het tweede af met een wedstrijd tegen FC Emmeloord 2.

Het eerste van VV Sweel zal om 19.30 uur beginnen aan de heuse derby tegen VV Sleen!

De avond wordt afgesloten met een optreden van niemand minder dan HenkJan Tangenberg. ( De kantine is geopend tot 01.00 uur )

Mocht het Nederlands elftal eerste worden in de poule kun je de kwartfinale in de kantine bekijken. Je hoeft niet naar huis, want je kunt na de wedstrijd van Oranje heerlijke broodjes hamburger kopen.

Een echte super Saturday dus! Met hopelijk een wedstrijd van Oranje, maar zeker ook mooie wedstrijden van VV Sweel!

Kom dus lang om de selectie aan te moedigen en er een gezellige dag van te maken.