Start trainingen Jeugd vanaf 4 mei a.s. (update)

Zoals jullie inmiddels wel weten mag de jeugd tot en met 18 jaar weer trainen. Daar is de jeugd zelf, maar ook vv Sweel heel erg blij mee.

Eindelijk weer aan de slag met elkaar en hopelijk zijn dit de eerste stappen naar weer een ‘normaal’ leven. Dit betekent echter niet dat we als vanouds aan de slag kunnen, we zullen in eerste instantie volgens een door de gemeente Coevorden, in samenwerking met het RIVM, vastgesteld protocol moeten trainen.

Tevens is er een aangepast trainingsschema gemaakt. Dit protocol en trainingsschema is vastgesteld om voor een ieder een zo veilig mogelijk sportklimaat te realiseren.

Daarom ook het verzoek aan een ieder om zich strikt aan het protocol en trainingsschema te houden.

Richtlijnen trainingen jeugd vv Sweel in coronatijd

Ingangsdatum 04-05-2020

• Voor de teams JO8 t/m JO13/MO13 (tot maximaal 12 jaar) geldt geen afstandsbeperking van 1,5 meter, alleen t.o.v. de trainer

• Voor alle teams vanaf JO13/MO13 (vanaf 13 jaar) t/m JO19 (tot maximaal 18 jaar) geldt wel de afstandsbeperking van 1,5 meter naar medespelers en trainer