Informatie start nieuwe seizoen Jeugd : 2016-2017

De trainingen  voor de jeugd, beginnen in principe vanaf maandag 29 augustus. Uiteraard mogen de trainers zelf eerder beginnen. Dit ook omdat er voor deze datum, bekerwedstrijden staan gepland.

Kijk voor de trainingstijden bij  op de website bij kopje “Jeugd” en zoek dan bij “Teams”je  team op.

We attenderen iedereen  er op dat er dit moment problemen zijn met de douches in het oude gebouw. Tot nader order kan daar niet gedoucht worden.

Op woensdagavond  31 augustus en donderdagavond 1 september, is er voor de jeugd een mogelijkheid om te kleine  wedstrijdbroekjes en te kleine sokken om te ruilen, mits ze in goede staat zijn. Het kan alleen geruild worden als de gebruikte kleding ingeleverd wordt. Zijn ze kapot of is het kwijt, dan moet er via de webshop nieuwe besteld worden.

Het ruilen van kleding is van 18.45 –  20.45 op het sportpark, in de kantine/ bestuurskamer.

Zijn er nog vragen over de kleding, neem contact op met de kledingcommissie: kleding@vvsweel.nl