Spelers vv Sweel E2 klussen zich naar Duitsland!

De spelers van de E2 kijken nu al uit naar het Pinksterweekend. Dit weekend, 13-15 mei, doen zij namelijk mee met het mini-EK in Schüttorf. Dit internationale toernooi bestaat uit twee wedstrijd-dagen. De kinderen en begeleiding zullen in Duitsland in een jeugdherberg overnachten. De teams hebben allen een land toebedeeld gekregen dat meedoet aan het grote EK. Ons vv Sweel team zal dit toernooi als Zweden door het leven gaan.

Om de kosten voor de spelers en ouders zo laag mogelijk te houden hebben de spelers enkele klussen gedaan bij plaatselijke ondernemers. Zo is het terrein van Auto Mekkes bladvrij gemaakt en is er bij Westerhof Aannemersbedrijf brandhout opgeruimd. Het team heeft super hard gewerkt en kom met een mooie bijdrage van twee genoemde bedrijven weer gelukkig huiswaarts.
Naast deze twee ondernemers uit Zweeloo/Aalden heeft BMN bouwmaterialen ook nog een duit in het zakje gedaan, waarvoor dank.

Bij deze willen we Henk en Bart danken voor hun bijdrage en wensen we de spelers een fantastisch weekend toe in Duitsland.

Begeleiding vv Sweel E2