Slap begin nekt Sweel in zespuntenduel tegen Trinitas

Sweel bewees zichzelf donderdagavond een hele slechte dienst door op eigen veld tegen Trinitas met 1-3 te verliezen.

Een dure nederlaag van de rolde lantaarndrager tegen de nummer 13 van de derde klasse D,

Sweel begon slap op ’t Alterbarg en binnen 8 minuten keek de ploeg al tegen een 0-2 achterstand aan.

Bij de 0-1 moest de doelman lossen en aan de 0-2 ging wederom een flinke fout vooraf.

Vijf minuten voor het rustsignaal kwamen de gasten uit Boyl op 0-3.

Ook in de tweede helft leek Sweel aanvankelijk niet tot grootse daden te komen, maar na een kwartier spelen deelde de formatie van Jans Bos wat speldenprikken uit. Veel kansen leverde dat echter niet op.

In de 80e minuut kwam Sweel uit een strafschop op 1-3, nadat een verdediger van Trinitas de bal met de had uit het doel tikte en met een rode kaart het veld moest verlaten. Het slotoffensief haalde niets meer uit.