Seizoensafsluiting jeugd vv Sweel

Zaterdag 12 juni jl. hadden wij de seizoensafsluiting voor de jeugd van vv Sweel. Een heel bijzonder seizoen mag je wel zeggen, waar Corona ons lange tijd in de greep hield.

Gelukkig konden wij de jeugd, ondanks alle beperkingen en naast de gebruikelijke trainingen, een onderling toernooi, genaamd de ‘Sweelcup’ bieden. Je mag je als vereniging gelukkig prijzen dat je mensen als Jaap Scholing en Jeroen Dijkstra binnen de gelederen hebt. Zij hebben het gehele voorjaar de Sweelcup georganiseerd, waardoor de jeugd bijna elk weekend heeft kunnen voetballen. Maar natuurlijk ook dankzij onze trouwe leiders/trainers, jeugdscheidsrechters en catering, die altijd aanwezig waren om van deze Sweelcup een waar succes te maken.

Tussendoor waren daar nog de Jeugdvoetbaldagen, wat ook weer drie geweldige dagen waren voor de gehele jeugd, twee dagen techniek voor de onderbouw en één dag voor de oudere jeugd in spelvorm. Ook dit weer dankzij een aan aantal jongere leden van vv Sweel, met Jan Roelof en Roald als organisatoren, geweldig toch?

Link naar foto’s seizoenafsluiting 2021

Dan de seizoensafsluiting voor de jeugd, wat weer een prachtige en gezellige dag was. Wederom hebben de mannen Jaap, Henri en Jeroen er met een aantal geweldige vrijwilligers een mooi spektakel van gemaakt. Naast deze activiteiten was er deze dag ook nog de laatste dag van het kaboutervoetbal en de uitreiking van de cheque aan ambassadeur Tirza Rouwenhorst van Stichting de Opkikker, aangeboden vanuit een actie van de Jeugdvoetbaldagen, ter waarde van € 1.775,00 en daar zijn we best trots op!

De jeugd heeft zich deze dag prima vermaakt, van onderlinge partijtjes, voetgolf en diverse mini-survival activiteiten, zoals met een vlot onder de brug door, op een mat over het water lopen, met een surfplank onder een hindernis door op het water, het was echt geweldig voor elkaar. De jeugd moest per fiets bij alle activiteiten langs en ze kwamen nat en voldaan terug op het sportpark. Wat was de jeugd enthousiast, hoe kun je een seizoen mooier afsluiten? Nou, met patat natuurlijk?

Dankzij Daan’s Snackmobiel en Anytime was dat prima voor elkaar met een ijsje na.

Ook werd er van de gelegenheid gebruikt gemaakt om een aantal stoppende leiders, voor zover aanwezig, te bedanken voor hun gewaardeerde vrijwilligerswerk en natuurlijk ook onze HJO Hans. Hans werd bedankt voor zijn twee jaren trouwe dienst. Voor allen hadden wij nog een kleinigheid.

Maar natuurlijk is een dankjewel aan alle vrijwilligers binnen vv Sweel hier op z’n plaats!