Scheidsrechters, liefhebbers?

Volgende week woensdag, 15 maart is er een beknopte cursus “fluiten op groot veld”. Deze wordt gegeven door Jan Hooge.
Het bestaat uit een theorie gedeelte gevolgd door een praktijkgedeelte waarbij een wedstrijd gefloten gaat worden tussen JO13-2 en MO13-1. Gezien het feit dat er niet veel van de huidige JO11/JO9 scheidsrechters doorstromen is er de mogelijkheid voor anderen om ook deze avond bij te wonen (tijden nog niet bekend maar het zal van ongeveer 18.00 tot 20.00 uur zijn).

Lijkt het je wat om deze cursus ook te doen geeft je dan op bij Roelf van Veen, 06-51260154.

Gezien het feit dat we dit voorjaar moeite hebben gehad om alle reguliere wedstrijden van een scheidsrechter te voorzien zouden we erg geholpen zijn als er een aantal vrijwilligers ook bereid zouden zijn om enkele wedstrijden te fluiten.