RVA coaching voor jeugdtrainers VV Sweel.

RVA ( Regionale Voetbal Academie) coaching cursus voor jeugdtrainers

De RVA coaching cursus voor jeugdtrainers was een zeer geslaagde cursus, waar maar liefst 19 jeugdtrainers van vv Sweel aan deelnamen. De cursus bestond uit 3 sessies, welke telkens op vrijdagavond werd gegeven door de RVA op sportpark Alterbarg.

Er is veel aandacht besteed aan de organisatie van een training met daarin een duidelijke structuur, opbouw en doel. Waarbij ook oog is voor het individu door het toepassen van differentiatie binnen een training.

Al met al een zeer leerzame cursus, welke wij uiteindelijk willen gebruiken voor de gehele jeugd van vv Sweel. De eerste stap is gezet en bij deze worden alle jeugdtrainers, die aan deze cursus hebben deelgenomen, enorm bedankt dat ze hun vrije tijd voor deze cursus hebben willen vrijmaken.

foto’s: Henk Nijenbanning.