Roald Vrieling geselecteerd voor Drents Verbond All Star Team

Op donderdag 27 juni om 19:00 is het zover. Dan vertegenwoordigt Roald Vrieling vv Sweel in het Drents Verbond All Star Team. Samen met spelers van andere Drents Verbond verenigingen wordt er op het sportpark van SVBO gestreden tegen FC Emmen. Jij komt Roald toch ook aanmoedigen?

Roald kijkt uit naar de confrontatie. Het maakt hem trots dat hij juist is opgenomen in de selectie van trainer Marc Hegeman samen met 21 andere spelers. Terwijl Roald voorzichtig is met uitspraken doen over het eindresultaat, hoopt hij vooral dat er heel veel publiek op het duel afkomt. “Spelen voor veel publiek geeft je extra energie. Extra energie die je net kan gebruiken om een goed resultaat neer te zetten tegen FC Emmen,” aldus Roald Vrieling

Vanaf 18:00 uur is het sportpark geopend voor publiek. Kinderen tot en met 11 jaar betalen € 4,-. Vanaf 12 jaar betaalt men € 8,-. Een gedeelte van de opbrengst komt ten goede aan het Drents Verbond voor het bekostigen van verschillende activiteiten en bijeenkomsten voor de amateurverenigingen in de regio.

Roald rekent op jullie komst!