Resultaten van zondag Sweel 1 en Sweel 2 : teamwork door de hele club

Afgelopen seizoen heeft Sweel 1 hard moeten werken om degradatie te ontlopen en Sweel 2 zich ingezet om een ticket voor de nacompetitie te bemachtigen voor promotie naar de reserve hoofdklasse.

Sweel 1 heeft maar liefs 33 spelers gebruikt in alle wedstrijden, evenals Sweel 2.

Spelers van 2 ondersteunden Sweel 1 veelvuldig alsook de spelers van Sweel JO19

Hetzelfde geldt voor spelers van 1, die op hun beurt Sweel 2 uit de brand hielpen; evenals spelers van Sweel 3 en Sweel O19

Grote complimenten daarvoor

En natuurlijk ook de bereidheid van Jeugdbestuur en trainer Jeroen Dijkstra om medewerking te verlenen JO19-spelers beschikbaar te stellen voor de selectieteams Sweel 1 en 2.

Grote Klasse

De ommezwaai bij Sweel 1 kwam waarschijnlijk tijdens de uitwedstrijd van Sweel 1 in Noordwolde bij Olyphia.

De bus was zeer goed gevuld met supporters uit Sweel en veel spelers van Sweel 2 en die fantastische ondersteuning heeft ons geholpen.

Het heeft ons soms letterlijk bloed, zweet en tranen gekost, maar Sweel 1 is behouden gebleven voor de 3e klasse.

En wat moet Sweel ook zonder de trouwe supporters aanhang, vuurwerk, muziek, onze locale Andre Hazes.

Alles werd aangegrepen om het doel te bereiken.

Ongelofelijk

En dan last but not least. Alle stille krachten die op de achtergrond hun bijdrage leveren, de assistent scheidsrechters, fysio’s, het ontvangst comité voor en na de wedstrijden en de vrijwillige bestuursleden en TC leden.

En de vrijwilligers die de velden toch nog in redelijk goede staat wisten te krijgen.

En Menno Tangenberg, onvoorstelbaar wat deze man allemaal op zijn bordje kreeg  en alles tot een goed einde heeft gebracht. Alle respect Menno

Beste mensen allemaal hartstikke bedankt voor een bijzonder seizoen!

Jans Bos