Resultaten Auto Mekkes-toernooi (donderdag 14 augustus)

Onder prima weersomstandigheden is donderdagavond op sportpark ’t Alterbarg de 22e editie van het Auto Mekkes-toernooi van start gegaan. De beide 1e klassers VKW en Dalen bleken in een levendig duel goed aan elkaar gewaagd. De Dalenaren wonnen op basis van een goede tweede helft met 3-2 van de Börkers.

v.v. Sweel (zon) speelde in de tweede wedstrijd tegen 2e klasser Annen. De jonge ploeg van Ben Ribberink kwam al snel op achterstand, maar hield daarna redelijk goed stand. Vlak voor rust scoorden de bezoekers de 0-2. In het tweede bedrijf bleven de echt uitgespeelde kansen schaars.

Uiteindelijk won Annen verdiend met 0-3 en gaat daarmee na één speelronde aan de leiding van het Auto Mekkes-toernooi.

Stand:
1. Annen   1 – 3   (3-0)
2. Dalen   1 – 3   (3-2)
3. VKW   1 -0   (2 – 3)
4. v.v. Sweel   1 – 0   (0-3)