REANIMATIECURSUS LEIDERS, TRAINERS, ASSISTENT-SCHEIDSRECHTERS v.v. SWEEL

Op woensdag 6 maart a.s. wordt er voor leiders, trainers en assistent-scheidsrechters van v.v. Sweel een REANIMATIE-cursus georganiseerd. Deze cursus in de Aelder Meent wordt aangeboden door onze clubsponsor Gerwin Tiems van Bhv2Day.nl .

Elke week worden ongeveer 300 Nederlanders buiten het ziekenhuis getroffen door een hartstilstand. Dat dit ook bij onze vereniging kan gebeuren, is recentelijk maar weer eens duidelijk geworden.

Snel ingrijpen is bij een hartstilstand van levensbelang en daarbij zijn mensen die kunnen reanimeren essentieel. Het is daarom heel belangrijk dat voldoende mensen binnen onze club kunnen reanimeren.

De reanimatie-cursus op 6 maart a.s. begint om 19.00 uur en zal rond 22.00 worden afgesloten.

Opgave graag vóór vrijdag a.s. bij Jan Pol : 06 – 19 06 41 76.