Pupillenscheidsrechters, een nieuwe lichting !

Afgelopen week waren er weer een aantal gespannen jongens op het sportpark. Een zes-tal mannen gingen namelijk even de introductie avond Puppillenscheidsrechter / Spelbegeleider volgen. De cursus die onder de bezielde leiding stond van Paul Blaauwgeers. Om zes uur was het verzamelen geblazen in de bestuurskamer voor een  theoriegedeelte over spelregels, hoe je te gedragen als scheidsrechter en dat soort zaken. Daarna moest het veld klaargezet worden voor je leeftijd JO8. Er waren twee JO8 teams aanwezig voor het praktijkgedeelte van de avond. Nadat iedereen gefloten had konden de mannen weer naar binnen om het examen af te leggen. Toch wel spannend. Achteraf bleek dat die spanning nergens voor nodig was omdat iedereen geslaagd was. De laatste handeling was het ondertekenen van het behaalde certificaat. Eigenlijk  bleek tijdens de avond dat goed hard op de fluit blazen het moeilijkst was. Maar uit betrouwbare bron hebben we al vernomen dat daarop al flink geoefend is.

Jens de Lange, Runar Vorsteveld, Aaron Kort, Simon Epping, Noël Kuipers en Koen Willems van harte gefeliciteerd en namens de hele vereniging bedankt dat jullie je nu al willen inzetten als scheidsrechter / spelbegeleider.