Pubquiz over roemrijke geschiedenis Zweeler voetbal prooi voor Eric-Jan, Hilde, Peter en Fakie

Peter, Hilde, Eric-Jan en Fakie beschikken over meeste kennis van de geschiedenis Zweeler voetbal

De pubquiz die gisteravond tijdens nieuwjaarsreceptie werd georganiseerd is gewonnen door het team van Eric-Jan van der Spoel, Hilde Rotmensen, Peter Aasman en Fakie Rotmensen.

De voetbalkenners van vv Sweel kraakten in de kantine op ’t Alterbarg onder het genot van een drankje hun hersenen tijdens de avondvullende Pubquiz over het roemrijke verleden van de Sp. Zweeloo en ZBC.

Quizmakers Thomas Kamman en Rene Lanting hadden pittige vragen op papier gezet, waarbij de deelnemers werden getest op de parate kennis over de Zweeler voetbalgeschiedenis.

De presentatie van de Pubquiz was in vertrouwde handen van Henri Hooge en Eduard Lahuis.