Protocol aanvragen oefenwedstrijden (versie 02/2022)

Om misverstanden te voorkomen hebben wij een protocol geschreven voor het aanvragen van oefenwedstrijden op sportpark ‘t Alterbarg.
De te volgen procedure is als volgt:

1. Stel een datum vast.

2. Vraag een veld aan bij Gert Willems, telefoonnummer 06-27 48 66 48.
Gert regelt veld- en kleedkamerindeling.

3. Na akkoord van Gert Willems kun je de tegenstander regelen/vastleggen.

4. Regel, minimaal 4 dagen voor de wedstrijddatum, een scheidsrechter.
Voor oefenwedstrijden moet de leider dit zelf doen. In andere gevallen: contact opnemen met de scheidsrechter coördinator Richard Speelman, telefoonnummer 06-27 61 77 70.

5. Stuur een Whatsapp bericht met wedstrijd gegevens naar bestuurslid faciliteiten beheer Hester Pronk, telefoon nummer 06-20 94 72 04, om te kijken of er een kantine dienst is ingepland of dat dit zelf geregeld moet worden door het betreffende team.
-alle trainers/leiders hebben een sleutel van de kleedkamers-

6. Geef de oefenwedstrijd via WhatsApp door aan de wedstrijdsecretaris: 06–27 61 77 70. Dan wordt de oefenwedstrijd op de website van vv Sweel en op voetbal.nl(sportlink) vermeld.

7. De wedstrijdsecretaris informeert Gert Willems dat de wedstrijd definitief is vastgelegd.

8. Gert Willems zorgt er voor dat, indien de wedstrijd op veld 1 of 2 zal plaatsvinden, de robotmaaier voor-en tijdens de wedstrijd is uitgeschakeld.

9. Gert Willems informeert de verantwoordelijken voor het klaarmaken van de velden. Cornervlaggen niet inbegrepen, deze dient men zelf te plaatsen en na de wedstrijd ook weer op te ruimen, inclusief de doelnetten weer omhoog doen.

10. Gert Willems informeert i.v.m. het eventueel keuren van het veld onze consul Geert!

Algemene opmerking: een inhaal(beker) wedstrijd heeft t.a.t. voorrang boven een oefenwedstrijd!

Met sportieve groet,
Bestuur v.v. Sweel