PER DIRECT: Hoofdtrainer Dames 1 Zweeloo-vv Sweel

vv Sweel is op zoek naar een enthousiaste en positieve hoofdtrainer voor het 1e damesteam. Vv Sweel komt uit in de vierde klasse, district Noord.

Als trainer:
* heb je ervaring met trainen en coachen van voetbalteams;
* verzorg je op maandagen en woensdagen de training;
* begeleid en coach je het eerste team tijdens de wedstrijddagen;
* ben je je bewust van jouw voorbeeldfunctie;
* breng je de spelersgroep een stap verder qua voetballend vermogen;
* heb je oog voor zowel de ontwikkeling van het team als de individuele speler;
* communiceer je goed met spelers, begeleiders en overige trainers;
* heb je regelmatig overleg met de Technische Commissies ten aanzien van beleid en visie;
* heb je een duidelijke voetbalvisie die aansluit bij het beleid van de vereniging.

vv Sweel is een club die gedragen wordt door een grote groep vrijwilligers en waar prestatie, sfeer en gezelligheid goed samengaan. Ervaring en affiniteit met een jonge spelersgroep is een pre.

Sweel biedt:
Een passende vergoeding, een prachtige accommodatie en een goede werkomgeving bij een mooie club. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Eduard Lahuis, TC senioren vv Sweel op telefoonnummer: 06 83978714 of tcsenioren@vvsweel.nl.

Interesse in deze functie? Stuur dan je cv en een motivatie naar: tcsenioren@vvsweel.nl.