Op weg naar vv Sweel

Na de bijzondere ledenvergaderingen van 28 februari 2014 is het een feit: Sportclub Zweeloo en v.v. ZBC gaan per 1 juli 2014 verder onder de naam v.v. Sweel. Al een aantal maanden zijn de voetbalbesturen aangevuld met beoogde bestuursleden van v.v. Sweel achter de schermen druk aan het werk. Dit om alles gereed te maken om volgend seizoen als v.v. Sweel te kunnen starten in de competities van de KNVB. We willen de toekomstige leden van v.v. Sweel graag bijpraten over de laatste ontwikkelingen.

Einde van het seizoen nadert

Het einde van het lopende voetbalseizoen nadert. De KNVB-competities zijn al afgelopen, en de meeste voetbalactiviteiten zijn afgerond. Beide clubs staan op eigen wijze stil bij het afscheid van de vereniging.

Het beoogd bestuur is compleet en de aandachtsgebieden zijn verdeeld.

Met de komst van Edwin Lahuis, de beoogd wedstrijdsecretaris, is het beoogde bestuur van v.v. Sweel compleet. Onder de bestuursleden zijn een aantal aandachtsgebieden verdeeld. We vinden het belangrijk dat onze leden weten wie wat gaat doen binnen het nieuwe bestuur. De verdeling is als volgt:

• Bart Meems (voorzitter) – algemene zaken en communicatie
  • Anoek van der Weide (Penningmeester) – Financiën
  • Jan Rein Koopman (secretaris) – secretariaat/ledenadministratie en sponsorcommissie
  • Lennart Elders (bestuurslid) – kleding/materialen en kantinezaken
  • Gert Jan Reinders (bestuurslid) – Stichtingzaken, Jeugd, Technische zaken
  • Gerard Koops(bestuurslid) – Jeugd en Technische Zaken
  • Edwin Lahuis (bestuurslid) – Wedstrijdsecretariaat en sponsorcommissie

Het is de bedoeling dat per aandachtsgebied een commissie van vrijwilligers wordt gevormd om de vereniging te helpen haar plannen te realiseren. Mocht je hier interesse voor hebben meld je dan bij één van de bestuursleden!

Ook JVS voetbalt komend seizoen onder de naam v.v. Sweel. De jeugdafdeling behoudt een eigen jeugdbestuur.

Iedereen in oranje/zwart

De besturen van Sportclub Zweeloo en ZBC hebben er voor gekozen om komend seizoen alle leden van v.v. Sweel in het oranje/zwarte tenue te laten voetballen. Dat betekent dat vanaf onze jongste jeugd tot en met de senioren in het seizoen 2014/2015 iedereen hetzelfde tenue van v.v. Sweel draagt. De bestellingen zijn inmiddels geplaatst bij onze leverancier.

Vrijwilligers

Beide verenigingen hebben vele trouwe en enthousiaste vrijwilligers. We hebben als beoogd bestuur al veel gemerkt van de inzet van de vrijwilligers. We willen bij deze graag onze dank hiervoor uitspreken. Want de club wordt gemaakt door onze vrijwilligers. Vv Sweel is van én voor iedereen. Het bestuur wil de leden graag faciliteren om enerzijds te kunnen sporten op nivo en anderzijds plezier te maken op en rond onze velden. We hopen ook in de nieuwe club grote steun te krijgen van onze vrijwilligers.