Ook vv Sweel viert vandaag vrijwilligersdag!

Het is vandaag Nationale Vrijwilligersdag, de dag dat vrijwilligers eens extra bedankt worden.

Vrijwilligers vormen de kurk waar vv Sweel op drijft! We doen als club dan ook een dankbaar appel op vrijwilligers. Het is mooi dat er op deze dag extra aandacht is voor vrijwilligers, want ze zijn onmisbaar!

Zonder vrijwilligers zou het grootste deel van ons sportieve maatschappelijke leven, zo niet onmogelijk dan toch wel onbetaalbaar worden.

Wat zou bijvoorbeeld vv Sweel zijn zonder vrijwilligers? Neem eens een momentje en stel je eens voor hoe onze voetbalclub zou functioneren. De kans is groot dat we tot een korte conclusie komen; niet!

Binnen vv Sweel kunnen we gelukkig op een grote groep enthousiaste vrijwilligers rekenen. We zijn trots op jullie!