Tot 6 februari MUTA kleding bestellen.

1 week verlengd!

Er gaat weer een nieuwe bestelling  naar onze kleding leverancier.

Ga naar de link onderaan de website van VV Sweel en klik op MUTA webshop. Daar kan je een keuze maken uit de materialen en kleding, die wij via onze webshop aanbieden. Doorloop het hele programma tot en met de betaling. Als alles doorlopen is krijgt U een bevestigings mail.

Een nieuw item zijn de losse trainingsbroeken.

We hebben geen pas- trainingspakken meer, die zijn ingeleverd bij MUTA.  Aangeraden wordt om een jasje te passen van een trainingspak van een teamgenoot, dit is vaak de goede  maat omdat de broeken iets ruimer zijn.

Je kan de kleding van VV Sweel bestellen tot en met 6 februari   2016.

Je mag uitgaan van een levertijd van 8 weken.

Sokken en broekjes zijn wel op voorraad. Gelieve wel via de website te bestellen. Bij verlies kan men via de site nieuwe bestellen.     Als de broekjes/ sokken te klein zijn kunnen ze geruild worden.

Voor vragen over andere materialen kan je altijd terecht bij de kleding commissie. email: kleding@vvsweel.nl