Nieuw: Kantine rooster

Met ingang van het seizoen 2014/2015 worden de kantinediensten niet meer groepsgewijs ingedeeld. Waarschijnlijk was je gewend aan de situatie dat jouw ‘groepsleider’ (bestuurslid) je van te voren inlichtte over de aanstaande dienst.

Deze situatie verandert. Vanaf nu staat er op de site weergegeven wanneer je ingedeeld bent. Mede door de inzet van beheerder Wout is het de roostermakers gelukt om je slechts een beperkt aantal keren per jaar in te delen. Er wordt dus niet te vaak een beroep op je gedaan, maar we verwachten wel dat je er op het gewenste moment staat.
Als je ingedeeld bent op een moment waarop je niet kan wordt er van je verwacht dat je zelf ruilt met bijvoorbeeld een teamgenoot. Mocht je er helemaal niet uitkomen meld je dan bij een bestuurslid.

Op de pagina Kantine, vindt je een periodiek rooster.
Noteer alvast in je agenda wanneer je de komende maanden aan de beurt bent, wekelijks verschijnt er ter herinnering een nieuwsbericht op de site met het rooster van volgende week.

Alvast hartelijk dank voor de medewerking!