MOOIE CHEQUE VAN 1.358 EURO VOOR RONALD McDONALD KINDERFONDS : VV SWEEL BEWIJST OPNIEUW MEER TE ZIJN DAN ALLEEN VOETBALCLUB

Sanne Rehe, medewerker fondsenwerving van het Ronald McDonald Kinderfonds, heeft afgelopen week op sportpark ‘t Alterbarg in Zweeloo een cheque van € 1.358,- in ontvangst mogen nemen. Deze mooie bijdrage is tot stand gekomen dankzij een sponsoractie van vv Sweel tijdens de Jeugdvoetbaldagen.

Traditiegetrouw werd ook dit jaar weer een goed doel aan de Jeugdvoetbaldagen gekoppeld: dit keer koos de voetbalclub uit Zweeloo voor het Ronald McDonald Kinderfonds.

Deze non-profitorganisatie zorgt er al meer dan 35 jaar voor dat zieke kinderen en hun familie dicht bij elkaar kunnen zijn. Zieke kinderen voelen zich namelijk beter met hun ouders, broertjes en zusjes in de buurt. Ouders houden de zorg beter vol met een rustplek dicht bij hun zieke kind.

Naast het inschrijfgeld van de deelnemers aan de Jeugdvoetbaldagen, waarvan vijf euro naar het Ronald McDonald Kinderfonds ging, is dit bedrag mede tot stand gekomen dankzij een sponsorloop.

Bijschrift foto:  Sanne Rehe, medewerker fondsenwerving van het Ronald McDonald Kinderfonds, nam de cheque in ontvangst.