Mohammad en Sadaf zegt vaarwel tegen vv Sweel : “Bedankt !”

Het was 05-03-2020 toen we hier kwamen, in AZC Aalden. Door de moeilijke omstandigheden en problemen die we al hadden in Iran en het gebrek aan kennis over de nieuwe woonplaats hadden we extreme stress en angst.

Maar het leven aan de andere kant liet zich aan ons zien. Het is mogelijk om in volledige vrijheid samen te leven zonder religieuze, raciale, gender- of politieke zorgen. Er is maar één kans om te leven, en het belangrijkste voor ons is om een goed mens te zijn.

Nu, met deze gemoedsrust, verhuizen we naar een nieuw huis en moeten we Aalden verlaten. Wij zijn deze groep dankbaar voor het gevoel van rust en willen hen oprecht bedanken.

Ik wil graag al het personeel van COA AZC Zweeloo en het technische team, het Alfa College Hardenberg en vooral Nienke en Dianne en de energieke studenten, de voetbalclub vv Sweel vooral Gerwin, en Laura die me heeft geholpen met dit bericht, hartelijk bedanken.

We hopen Aalden nog vaak te bezoeken, een 5-sterrendorp!

Bedankt!

Mohammad en Sadaf.