Meisjes MO11-1 dankzij dubbele cijfers glansrijk kampioen

De meisjes van MO11-1 van v.v. Sweel zijn zaterdag met glans kampioen geworden.

Op de laatste speeldag zou de strijd om de titel op doelsaldo worden beslist tussen de meisjes van vv Sweel en SJO JVZ MO11-1.

Het verschil bij aanvang van het duel was slechts twee doelpunten in het voordeel van v.v. Sweel, dus kon het nog alle kanten op. Vooral ook omdat SJO JVZ nog moest spelen tegen het team dat onderaan stond  maar de ploeg uit Zuidwolde bleef uiteindelijk steken op een bescheiden 3-1 overwinning.

De meisjes van v.v. Sweel MO11-1, onder leiding van Joop Beukers en Gerlof  Tempelman, gaven van begin af aan vol gas en wonnen uiteindelijk met de duidelijke cijfers: 10-1. Hiermee was het kampioenschap een feit. Het bijbehorende feestje zal binnenkort plaatsvinden.

Bij deze willen wij het team en begeleiders van harte feliciteren met het behaalde kampioenschap!