Meer dan een wedstrijd, het is een Kraker!

A.s. zaterdagavond staat er een kraker van formaat op het programma! vv Sweel zondag 2 neemt het in een rechtstreeks duel op tegen concurrent Gieten 2. Wie staat er na zaterdagavond laatste in de 1e klasse A? Bij winst kan Sweel deze laatste plek namelijk overgeven aan Gieten (wel even genoeg scoren). Dit betekent dus dat het na die tijd sowieso tijd is voor een feestje: Of de de laatste plaats is overgedaan aan Gieten en dit moet gevierd worden, of de laatste plek is nog steeds voor Sweel en de teleurstelling moet worden weggewerkt OF beide clubs staan na zaterdagavond gezamenlijk op de laatste plaats.

Daarom is er in de derde helft muziek van Drive-in show ‘Don’t Worry’!

Wij nodigen iedereen dan ook van harte uit voor deze kraker. Ook voor de innerlijke mens wordt gezorgd met een drankje en een hapje.

Tot zaterdagavond!