Jarno Rotgers en Martin Pronk winnen 15e editie Beach-voetvolleytoernooi; damesfinale prooi voor Isa Ekkelkamp en Mette de Lange

Jarno Rotgers en Martin Pronk hebben zaterdagavond – net als vorig jaar – bij de mannen de 15e editie van het Zweeler Beach-voetvolleybaltoernooi op hun naam geschreven. In de spannende finale op een sfeervol ’t Alterbarg waren de twee ex-buurmannen te sterk voor Martijn Hilbrands en Ruben Looije. Op de derde plaats eindigden Jort Jalving en Mees Kuipers.

Damesfinale

Bij de dames ging de beker naar Isa Ekkelkamp en Mette de Lange. Het tweetal versloeg Frederique Epping en Lobke Amersfoort. De derde plaats ging naar Kim Reinders en Gerlin Mulder.

Traditiegetrouw werd het uitstekend georganiseerd toernooi gestart met het Wilhelmus, geblazen door trompettist Henri Hooge. Vervolgens was de microfoon voor spreekstalmeester Joop Timmer, die het evenement weer op vertrouwde wijze van commentaar voorzag.

Na de spetterende finale was er in de Alterbarg-arena nog een gezellige afterparty met de Buurman & Buurman-show. Een zeer geslaagd evenement en complimenten aan het adres van alle vrijwilligers.